fredag 17 december 2010

Klackeskor

Ikväll gick Lisen i säng med sina klackeskor på fötterna. Dom betyder väldigt mkt för henne och idag har dom behövts lånas ut till hennes vänner som oxå gillade dom väldigt mkt. Dock tror jag det tog lite i hennes hjärta så hon kände nog att det va bäst att gå i säng med dom så hon skulle få ha dom själv en stund. Jag känner igen mig. Somnade säkerligen med mina klackeskor när jag va liten oxå. Klackeskor är fint. Lisen har haft dom hela dagen, till mysbyxor, myskjol och tröja. Hon behöver inte ha så fina kläder för att va fin, det räcker med klackeskorna.

Nog för att hon är hemskt fin ändå!

2 kommentarer:

Elina och co sa...

Haha, jag vet precis vad det var som fick det hela att gå överstyr. När jag tog av M skorna i hallen såg jag att dom kom från din sko. Detta upprepade jag högt för henne några gånger, DIN sko alltså, tills jag upptäckte att Lisen nästan började gråta. Mina, mina! fick hon fram. Försökte förklara att det var så affären hette och att det självklart var hennes skor men det gick uppenbarligen inte in :) Gullunge. Tack för i kväll, ni hade gjort så mysigt i ert fina hem! Kram E

Ellen sa...

Ä det dom svarta hon fick av oss förra året?? Vilke storlek anvender hon nu?