tisdag 15 juli 2008

Övik och ny bilstol

Igår var vi i Ö-vik och hälsade på Therese, Erik och Alva Söderlund. De har varit uppe och hälsat på Eriks föräldrar så då kunde vi ju passa på att träffas. Det var jättekul! Vi åt god mat, gick på
stan och shoppade och fikade och bara mös.



Jag hade värsta flytet i shoppingen, vilket jag inte haft sen jag gick gymnasiet ( =) ) så jag hittade pumps och örhängen till Stina och Emils 50-tals fest och även en klänning till John och Petras bröllop helgen innan. Allt på REA! Underbart! Lisen fick ett par mysshorts, jeans och 2
haklappar. Även det på rea så klart! =)


Vi har även köpt en ny bilstol till Lisen. En Cosmic xtp. Den har fått varierande betyg, men i Finland vart den bäst i test förra året så vi sikar in oss på det. =) Johan tvättade hela stolen i badkaret igårkväll så nu är den fräsch och ren. Han ska åka iväg till Barnens hus eller Babyproffsen nu och be dom kolla att den sitter rätt och även se om det går att få tag på en ratt som saknas för att kunna få olika lägen på sitsen. Annars gör han väl en egen =) Min händige man!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kap du har gjort Hanna!! Kommer bli jättefint! Själv längtar ja efter att få shoppa en ny garderob..men först ska ju kilona bort...suck!!

Erik, Therese och deras UNDERBARn sa...

Tack för en väldigt mysig dag!! Vi tycker verkligen att det var mysigt och trevligt att ni kom!! Men Hanna.. vad sa ja om de där bilderna?? =) Låt gå för denna gången då.. =) Kan ni kanske skicka bilderna från dagen.. skulle va kul att ha!! Uppdaterar om dagen när vi kommer till åmål.. har mycket på schemat just nu... packa packa packa... Kram och vi hörs snart!! Ps. Alva gillar VERKLIGEN boken!! TACK igen!!

Anonym sa...

Tänk, det ska va övik för att man ska göra riktiga fynd! Nä, jag är inte alls partisk...inte alls :)

Anonym sa...

Jaa, de e på tiden att den kommer nu va!! Speciellt så ni hinner komma hit!!
Har haft gnolande värk inatt och på morgonen..men inget ja inte överlevde..men samtidigt mer än vad jag haft andra nätter och mornar..positivt!!
Får se vad som hittas på idag! Promenad e rätt uteslutet..men man kanske ska ta sig ner på stora stan i Sandviken och besöka en eller två affärer..=)
Många kramar till er!! Längtar efter ert besök!!

Anonym sa...

Kul med lite shopping! Tog med systern min och åkte till shoppingstaden Säffle igår och handlade massa kläder till Ester. Det är verkligen så mkt roligare att handla till henne än till en själv!! :) Vore så kul att träffa er snart, men jag hörde att det inget Åmål blir för er denna sommar. Hösten kanske?! Sköt om er! Kramar

Anonym sa...

Snyggt shoppat! :)
Och lisen då, hon går!!
Vi måste ses snart! har många uppdateringar och vill mysa med er!
saknar er, kram moster julia!