lördag 2 maj 2009

Loppis!

Idag har jag och Lisen varit på storloppis med Sundholms. Gick därifrån med en baddocka och några andra leksaker till Lisen och en "krus"kavel till mig. Allt inhandlat på 45 min med en sjuk unge i sulky =).Avslutade med en picknick på gräset bredvid en fotbollsträning. Lisen vill gärna besöka denna träning och varje gång hon gick dit sa jag nej, Lisen, inte gå dit. Då svarar hon Nnnej! och her ut armarna. Hon är såå söt!
Idag har hon feber, den har tyvärr stigit på eftermiddagen... Blir hemma imorgon, hela dagen denna gång. Planen är dagis på måndag så då får vi nog ta en hemma dag imorgon.
Innan utflykten hann jag dammsuga och torka golven. När vi kom hem bytte jag panelgardiner i vardagsrummet så nu är det härligt vitt istället för olivgrönt. Det vart mycket ljusare och fönstret kändes mer tomt... Vi måste verkligen köpa nya blommor!

Nu väntar Robinson och godismys med min man, tro det eller ej!

Inga kommentarer: