onsdag 17 mars 2010

Inspirationslöst

Jag är ledsen asså, men min blogginspiration verkar vara som bortblåst... Tänkte ju ta tag i detta nu i veckan, men efter att ha spenderat helgen med en förkyld märta-kristin är lisen hemma från dagis med feber och hosta. Så trots det fantastiska vårvädret, som vi faktiskt tagit oss ut i idag en sväng, så är jag trött och less. trött för att sömnen lyst med sin frånvaro inatt pga ett hostigt barn och ett täppt barn. less för att jag hade hoppats på en "paus" från att ha båda barnen hemma hela dagarna för att samla ny kraft inför helgen (tors kväll-sön kväll) då johan åker på läger 2 av 3. men men... nu är livet som det är.


så här är jag, trött och lite less. jag återkommer...

ps. vi kollar på hus. det kan bli spännande! ds.

2 kommentarer:

Familjen A i glesbygd sa...

Surt, surt, surt! :/

Men åh vad spännande att leta hus, jag vill veta mer! Var letar ni?

Linda sa...

Låter jättespännande med hus! hoppas ni hittar nått som ni tycker om!