söndag 12 juli 2009

Udda sovställning

Igårkväll bjöd Lisen på en ganska udda sovställning. Så här såg det ut:

Vi rättade till henne lite när vi gick i säng så att hon inte skulle få blodstopp i benen.. =)

Annars är jag förkyld, Lisen likaså och Johan lite grann. Vi är hemma i Umeå och leker med Milly och Julian och uträttar små ärenden här och var. Vi har det allmänt lugnt och skönt. Efter dagens vila ska vi återigen träffa kompisarna och grilla vid Nydala.

Igår såg jag och Johan andra Wallanderfilmen. Måste bara rekommendera dom. Dom är ju helt fantastiskt bra! 22 juli kommer 3:e och jag kommer hänga på låset till videoaffären! =)

Nu lite vila innan cirkusen drar igång igen (lagom till jag ska vila drar cirkusen igång i magen... =) )!
Kram på er!

2 kommentarer:

Önnbo sa...

Känner igen den där magcirkusen =). önskar att vi kunde avlasta lite åt er ibland så att du får vila ordentligt. Själv fick jag tre extra timmars sömn idag10-13 tack vare underbara svärmor. Nu är det ni som bor för långt bort =)
Vi är så spända här för er skull, nästan så att jag går på tå... lova att höra av er när ni vet mer om magen!! Stor kram till er alla tre!

Ellen Stensrud sa...

Åh nej,- nu får ni krya på er alla tre tills ni skal semestra söderut. Tycker ni ofta har otur med magsjuka eller förkylning när ni skal göra nåt trevligt. Hoppas denna gången blir annorlunda. Kram!!