torsdag 14 januari 2010

Trött dag

Igår skrev jag och Oliver klart min hemtenta, så skönt att bli av med den tyngden. Nu ska jag bara ta mig upp till universitet och lämna in den och min studieledighetsansökan. Nu ska jag vara mammaledig på riktigt och det är med blandade känslor. Ska bli jätteskönt, men samtidigt, vad ska jag göra!? troligen kommer det inte att vara nåt problem ändå! Inatt har lillpojken ätit ofta och därför har jag inte sovit så värst mycket, men det gick ändå jättebra att va vaken ofta. Pigg som en ört både 1, 3 och halv 6, men två timmar senare, kl 8 höll ja på å förgås när familjen började vakna igen. Tror jag går på några slags amningshormoner på natten, men så fort kroppen vet att det är morgon kommer tröttheten, kanske en överlevnadsinstinkt?! men idag värker skallen, trots kaffet, så jag tror vi kommer spendera dagen i soffan framför datorn och tv:n. Nu sover pojken så jag tror jag ska luta ikull mig lite... =)

På återseende!

1 kommentar:

Ellen sa...

Du får till det mesta du Hanna! Jag har tur som får vara bonus jag.