måndag 10 januari 2011

Mitt nya projekt


Se vilken fin ide som slog mig här ikväll efter middagen. Nu vet jag äntligen vad vi ska göra av rummet innan lekrummet, ett syrum till mig! Som jag har längtat efter ett sånt! Här ska jag ha min symaskin på ett stort skrivbord, en byrå där jag kan lägga alla mina tyger, saxar och andra sysaker. Här kan även strykbrädan stå uppställd för jämnan. Det blir ingen dörr än, utan det kommer hänga ett fint draperi för att stänga till. Ni anar inte hur bra det kommer bli. Det behövs inte ens tapetseras om, utan på väggarna kan jag hänga fina planscher och tavlor som har med syning att göra! =) Min vana trogen vill jag gärna sätta igång direkt för att kunna använda det, helst imorgon. Behöver bara ett skrivbord och nånstans att göra av allt skrot som står där nu så är det löst sen. Men min man håller inte riktigt med om tidsramen, sin vana trogen! Men det ska iaf bli av, det har jag bestämt! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt Hanna, bar å sätt i gång!! Kramen /Mickan

martina sa...

Å jag vill också ha ett syrum/pysselrum! Hoppas på att få ett sånt i vår lyxvilla som vi ska köpa sen när jag blivit välbetald lärare! Lycka till med fixandet! Kram, martina