torsdag 2 juni 2011

Idag känns det som en lördagsmorgon. En liten sovmorgon och lång, faktiskt hyfsad harmonisk frukost där barnen leker själva efteråt. Lisen har redan gått till grabbarna och Oliver roar sig i trappen. Det betyder att jag och Johan får dricka kaffet i fred, skönt!


Igår tog min fina gamla p-vetarklass examen. Det kunde ha varit jag, men istället har jag blivit ett barn och ett år till på programmet rikare. Nog för att det hade känts fantastiskt att vara färdig, men nu gläds jag med mina gamla klassisar. Grattis och jag saknar er! Ni va en bra klass, kvalité!

Idag ska vi fira livet, sommaren, hälsan och lite annat med storpicknick på Öbacka. Ett helt helt gäng barn och föräldrar ska inta gräsmattan med vår knytispicknick och 100-tals leksaker. Blir kalaskul det!

Ikväll blir det ännu mer fira av då jag ska på kalas med jobbkompisarna hos Stina. Johan och barnen hittar säkert nåt att fira för att fortsätta deras kalaskväll oxå!

Hoppas du hittar nåt att fira, du oxå!

1 kommentar:

Ellen sa...

Låter mysigt och gott!