söndag 7 juni 2009

En ny upplevelse! : P

I dag har jag varit på min livs första tävling för radiostyrd bilsport i 1/8 Off-Road. Jag deltog inte själv i annat än som ljudtekniker och bilvändare/kurrvvakt men det var väldigt roligt och lärorikt!!
Jag har ju i vår införskaffat en riktig "Truggy" och gått med i "Umeå Automobil Klubb". Vissa spelar fotboll, innebandy eller musik. Själv satsar jag på motorsport ;) av det mindre slaget, men det är inte mindre avancerat för det. Komplett bil med alla delar och moment. Här kommer några smakprov...




Jag har även ordnat ett litet garage här i lägenheten.
Har ni några frågor till stallet angående utrustningen, bilen eller setup´s och options så kan vi ta det under komentarer ;P
/ Team Johan Hägglund

3 kommentarer:

Tryggve l sa...

Var har Du hittat denna plats så inte hustru och dotter kommer o leker med bilen.
Tryggve

Familjen Hägglund sa...

Det är på Lisens rum men det är ingen fara... de är inte särskilt intresserade ;)
/Johan

Jonas sa...

Jag skulle gärna se en uppföljning på det här inlägget! En liten fotosession i "garaget" kanske?