torsdag 25 juni 2009

Semester

Här har vi fullt ös, medvetslös! Oh, man!
Midsommar i Strycksele var jättehärlig! Riktigt traditionellt med midsommarstång, dans och fika vid Strycka, mycket god middag på altan med fam Önnbo och svärföräldrarna, fantastiskt! Resten av helgen tog vi det lugnt, myste, fikade osv osv osv...

I veckan har det varit helt galet mycket folk på jobbet. Har jobbat hela dagarna, såå mkt folk, vilket resluterar i att jag varit helt slut på kvällen. I tisdags vart det allsångspremiär och morden i midsomer, nu är det sommar!! Vi har haft strålande sommarväder hela veckan och nu är det min tur att börja njuta av det! JAG HAR "SEMESTER" NU! Fantastiskt! i 5 hela veckor ska ja va ledig och det ska bli såååå skönt! Återkommer om planerna.
Vi börjar iaf med att åka till Lappis i helgen. Johan åkte i morse och jag och Lisen åker dit när vi packat och fixat färdigt. Tänker inte stressa dit, utan vi ska ha en härlig dag imorgon, jag och min dotter.

Återkommer när lugnet lagt sig på Lappis, då möjligen med några nya fräscha bilder som tagits med vår nya härliga kamera som jag ska hämta imorgon! =)
Nu hämta tvätten och sen sängen!

1 kommentar:

Ellen Stensrud sa...

Kära Lisen, Hanna & Johan. Hoppas ni får en riktigt bra vecka på Lappis!!! Programmet ser i alla fall bra ut. Här i Oslo är det nu 28 grader på fredags förmiddagen. Några extra plussgrader och lite av den värmen jag känner för er skickar jag nu norrut till Lappis, och hoppas ni känner det. Gud välsigna er alla tre, och sköt om er!
Bonusmormor Ellen :-)