måndag 15 juni 2009

Ensamtid!!!

Idag har Lisen och Johan åkt till Strycksele på semester. Om jag får säga det själv så är det så skönt att äntligen få vara lite ensam! =) Jag älskar min familj över allt annat, men jag är fortfarande en egen människa (som dessutom är gravid och oftast bara vill vara) som behöver egentid. Johan har varit iväg med jobbet (kanske inte så mkt egentid, men en paus iaf) några gånger så nu är det min tur. Jag ska va kvar i stan till på torsdag kväll eller fredag sen åker jag upp till Strycksele för att fira midsommar med familj och vänner.


Jag måste ju bara berätta vad jag gjort ikväll. Jag har varit iväg på gympa för första gången på lääääänge! Iksu har gratis sommargympa i en park nere på stan måndagar och torsdagar så nu har jag tänkt köra hårt de gånger jag kan. Idag har det ösregnat hela dagen så passet flyttades upp till iksu. Iaf gick det klart över förväntan, jag orkade! =)

Nu ska jag gå å sova, och jag har tänkt att sova hela natten (med avbrott för att kissa) och hur länge jag vill imorgon bitti. Börjar jobba kl 14 och innan det tänkte jag storstäda, men sovmorgon ska jag unna mig!!!
God natt
/H

Inga kommentarer: