tisdag 22 september 2009

Bilduppdatering

Ledsen asså, men det har varit dåligt med skrivande här... Livet har helt enkelt ett ganska högt tempo just nu. Men vi bjuder iaf på lite septemberbilder:












Som ni ser kantas det av mycket utomhuslek och utflykter. Vi har fantastiskt härligt höstväder som vi försöker njuta av så mycket det går. Lisen har varit hemma från dagis några dagar förra veckan pga en liten förkylning, dock inget allvarligt. Pappa Johan har för första gången i sitt liv sovit i pyjamas då även han drabbats av förkylning, lagom till Lidingöloppet som går av stapeln på lördag. Han är dock bättre och hoppas hoppas hoppas han kan springa. Jag blir bara tjockare och tjockare och har mycket plugg att ta mig igenom. Har lärt mig känna av kroppens signaler om när det blivit för mycket och vilar därefter.

Japps, åter till böckerna! =)

2 kommentarer:

Ellen Stensrud sa...

Hej på er alla tre.
Vilka fina höst bilder! Och vilken fin mage!!! Lisen skal bli storasyster, men det syns att den yngsta Hägglund också blir riktigt stor.

Pappa berättade att firandet av 5 års bröllopsdag med 2 kärleksdygn på hotell i Skellefteå blev lyckad. Det är vi glada för. Extra roligt att Tommy var i stan samtidigt, så ni fick träffa honnom också.

Vi komm hem från USA på söndag, o är nog lite dygn yra. Vi hadde det toppen, och pappa fick vara med mej inn på kongressen och uppleva President Barack Obama. Det var fantastiskt!
Pappa har alltid drömt om att få komma till Nashville, så vi flög ned o hann 2 dygn med country music, konserter, museer, Country Music Hall of Fame o annat.
Vi har haft jätteroligt, o känner oss rätt så unga igen:-)

Vi undrade va vi skulle köpa till Johans födelsedag, så det var bra du skickade mail. Vi och min mamma hänger oss på o sätter inn pengar, så ordnar du det övriga. Jag har lovat Johan o Simon lite pengar när jag får återbäring på skatten i oktober, men det kan dom få när vi förhoppningsvis hinner en dag i Sandviken o en i Umeå i höst.
Ha det så bra, vi hejar på Johan på lördag om han bara orkar springa.
Kramar, Ellen.

Sophy sa...

Heej på er !! Vilka härliga bilder, och sååå stor hon blir!! Nu är det bäst för er att ni gör som Simon säger och kommer hit i helgen..=) Näedå, jag förstår om ni inte orkar, men det skulle ialla fall vara jätteroligt om ni ville komma! Vi har ju inga planer heller, så de skulle passa perfekt!!

Blir så avundsjuk på Lisens everest jacka! =) Tycker den är sååå fin!! Vill ha den till Noah också, men man kan väl inte få allt antar jag =)

Magen växer ser jag..härligt, vilken vecka är det nu? De är ju inte lång tid kvar ju...den här graviditeten går fort tycker jag! =)

ha de så fint..pussa lisen och hälsa johan och klappa på maggen!!
Många kramar