tisdag 19 februari 2008

Lyckad helg

Ännu en helg i Strycksele. Denna gång hade vi med oss våra kära vänner Farzad och Sarah för att ta en lugn och skön helg borta från stan. Den förgylldes med mycket fika och god mat och 2 skoterturer. Farre och Sarah hade aldrig kört eller åkt skoter förr så det vart en premiär på 6 9:an för dom båda. Men det gick riktigt bra, bara en liten incident... =) Alla oskadda denna gång! hehe...



Igår fick jag en helkroppsmassage av Erika! hur skönt som helst! TACK ERIKA! Efter var jag helt mör... hehehe! På eftermiddagen åkte vi och hälsade på Familjen Andersson i Vindeln. Där fick vi god mat och fika. Lisen fick leka med Jonna, Johan och David fick prata ljud och jag och Linda barn. Alla nöjda och glada!

Idag har Johan åkt till Lycksele på nätverksdygn med alla barn- och ungdomspastorer i Norrland. Kul för honom, liten ensamt för mig. Men men, tror han behöver det. Idag ska vi på föräldragrupp och på torsdag till bvc. Ska även fixa ett paket som jag måste ner på stan med imorgon till en mycket kär vän, långt långt borta. Så vi ska nog ha att göra.

Till helgen kommer min älskade lillabror och hans gravida tjej! ska blir jättekul och mysigt! Vi ska prata barn, mysa och äta massor tror jag! hahaha! Ska passa på och beställa lite från IKEA till Lisen.

Ha nu en bra dag!
/Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaru, de kommer bli massor med barnprat, massa mys och massa mat!! Äta de kan ja numer..haha..!! De ska bli jättekul å komma upp..o ledig e ja på måndag också så vi blir kvar ända tills dess!! SKoj Skoj!!!

Ha en bra dag, vi ses snart!! =) Jippeiy!