fredag 4 april 2008

Nu har ja det!

Nu har jag kommit på hur Lisens dag ska se ut vad gäller mat och sömn! Så skönt! haha, tala på lustig... Va på Öppna förskolan på Ålidhem igår och pratade lite med några mammor där och fick lite tips. Så nu ska ni få se på schema!

7.00 Välling
9.00 "Frukost" (för tillfället ersättning, med framöver kanske lite yoghurt, smörgås osv)
11.30-12.00 Lunch
14.00 Mellanmål (oftast frukt)
16.00-16.30 Middag (Gröt)
19.30 Välling
Sängen!
Sovtid är det efter frukost och efter mellanmålet. Det verkar funka iaf! HURRA!! Nu kan min funderande själ slappna av! haha, Woman of rutins!

Jaja, va bara tvungen att dela med mig av mitt genombrott!

Idag har vi fantastiskt härligt vårväder! Jag och Lisen tog oss en promenad till Strömpilen och Lisen fick ny flaska, flasknappar, och spillfri mugg. Jättekul!
Vad helgen har att erbjuda är ännu oklart. Sörjer att Let´s dance är slut. Talang känns inte lika lockande... däremot Berg flyttar in. Det ser jag fram emot ikväll 21.30.

Åter till köket!

Inga kommentarer: