fredag 17 april 2009

Egentid

Nu är vi tillbaka i vardagen. Som ni vet så älskar jag rutiner och nu är vi tillbaka efter en konstig helg... Veckan har gått grymt fort och nu är det snart helg igen.
Idag har jag en ledig dag för första gången på väldigt länge. Sedan vi började den här Företagsekonomikursen har vi varit i skolan varje dag och direkt efter skolan har jag hämtat Lisen och sen är det full rulle. På Beteendevetenskapen hade vi några dagar här och där som vi va hemma/lediga så nu blir det en väldans kontrast att aldrig få va hemma själv. (Fresten kan jag upplysa er om att jag klarat beteendevetenskapskursen med 3 g och 1 vg, heja mig!) Men idag har vi i gruppen gett oss själva ledigt och nu ska jag passa på att va ensam och pyssla. Jag ska plantera om våra blommor, sätta fina märklappar på Lisens kläder, handla och fixa lite. Och bara njuta av lugnet! Ska bli såååå skönt!
Hoppas ni oxå får en skön dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till en ledig dag och tjusiga studieresultat - kämpa på! Kram! /Mikaela

Sophy sa...

Låter härligt för dig!! Du kan behöva ta igen dig lite efter veckan som var..=)
Här has det fortfarande feber..hoppas det är sista dagen nu, för jag börjar lessna! Och hostan på honom är grym stackarn! Ha en härlig dag! Kram

Ellen Stensrud sa...

Grattis Hanna, du är duktig du!!! Familj, studier med topp betyg o jobb innimellan = imponerande!
Ellen :-)