måndag 14 februari 2011

Konsert och hamburgerrestaurang

Detta fantastiska mötte mig när jag klev innanför dörren efter en lång, tröttsam dag i skolan. Mina finaste hade konsert i vardagsrummet och körde järnet!!! Man kan inte bli annat än lycklig och tacksam!

Sen ville Lisen återuppleva fredagens McDonaldsutflykt, men det va väl kanske inte riktigt läge för det tyckte jag. Därför föreslog jag att vi skulle göra hamburgerrestaurang här i köket och göra hemmagjorda hamburgare och pommes. Hon köpte det och vart riktigt nöjd med resultatet. "Mamma, vi har hamburgerrestaurang i köket!"

Vi har underbara barn om ni missat det!

5 kommentarer:

Elina och co sa...

Åh, underbar(n)a!!!

Anonym sa...

Gillar Olivers mick-teknik, helt klart ett mvg där! Nu blev man sugen på hamburgare minsann.... /Mickan

Pappa sa...

Värsta grymma tjejen och killen... Får vi be om repris på showen när vi kommer . DEN VAR BRRRAAAAA!!!!!! (Biljettpris= McD-besök kanske???) Pappa o Ellen

Therése sa...

Nää det har vi inte missat ;)
Alltid sååå hääärligt att komma hem till nå sånt där :)

Emil sa...

gaaah.... underbara.