lördag 20 oktober 2007

"Moster" Julia

På begäran av "moster" Julia, min kära vän och fd arbetskompanjon, lägger jag ut en bild på henne och Lisen. "Jag måste få se hur vi ser ut ihop!"
Hon kommer på söndag att bege sig till varmare breddgrader, närmare bestämt Hawaii för att gå en "missionsbibelskola" vid namn Surfing the Nations. Hon var här igår och tog ett sista hejdå för 4 månader framöver.

Vi kommer att sakna dig Julia!!! Akta dig för alla farliga människor, ta gärna med en snäll hawaiian hem och räkna med Gud i allt! Fixa en resedagbok!!! Det är min begäran...

Mycket mycket kärlek från familjen Hägglund

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar tackar!
jag uppskattar det verkligen, dock inte att jag ser ut som.. jag vet inte vad.
Nu befinner jag mig pa hawaii iaf, det ar sa sjuukt bra har!
och en del intressanta finns det ocksa!...
saknar er iaf, men ni far ta hand om lisen och halsa fran moster! glom inte att saga Julia ratt ofta...
det ar jattebra undervisning har ocksa, och idag har vi fastat, svart, varmt, men nyttigt!
god bless! puss&kram