onsdag 30 januari 2008

Bloggkramp

Kära vänner, jag har drabbats av bloggkramp. Vill så gärna skriva om vad som händer i mitt huvud och vårt liv, men jag får inte ner nåt, känner inte för det... jag själv lider nog mest! ;) men jag hoppas ni håller ut och inte lämnar oss helt, i´ll be back!

Kan ju uppdatera lite om Lisens liv. Hon är nu snart 4 mån, 59 cm lång och väger 4900g. En liten men aktiv tjej! Hon får mycket beröm av BVC-Katarina för att hon kan så mycket. Sist sa hon att hon skulle klara 6 mån kontrollen nu och få godkänt! Inte dåligt betyg det inte!
Hon har blivit väldigt stadig både när hon sitter och står, hon älskar att leka med leksaker och gärna stoppa dom i munnen. Tanden är synlig, tror inte den har fått sitt genombrott än, ska undersöka saken idag... Hon har inte bajsat på 16 dagar... kanske inte en bedrift, men ändå. =) Hon vaknade inatt halv 3, vilket hon gör ibland men då är det bara att stoppa in nappen så somnar hon om, men inte denna gången. Hon vart riktigt ledsen och sparkade med benen... troligen ont i magen (inte så konstigt kanske..) sen sov hon till halv 8!!!
Igår var vi på föräldragrupp för första gången. Det verkar vara en jättebra grupp så det ska bli jättekul att fortsätta träffa dom. Synd bara att det är typ var 3:e vecka...

Japp, så är det. Det vart ändå ett litet inlägg denna gången. Vi får se när vi ses! Men jag uppmanar er att hålla ut i väntan på nästa!!! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er hela familjen! Va roligt att ni har en blogg. nu kan jag hålla mig uppdaterad på vad som händer hos er! Så roligt att läsa om Lisen och hennes framsteg. Själv är jag över i staterna, pluggar ju här nu för tiden. Ta hand om er och ha det så bra! kramar