onsdag 30 januari 2008

Vårfrisering

Istället för att skriva har jag nu vårfriserat vår blogg. Vi, eller iaf jag, längtar nu efter våren så därav den gröna fräscha färgen. Johan sa för någon dag sen att han är väldigt nöjd med denna årstiden, dock önskar han mer snö och kallt... hm... tänk så olika man är... =)
Johan skriver väldigt sällan här, skriva överlag är inte hans favoritsysselsättning. Han bloggar mest filmer och bilder på Lisens roliga framsteg, t.ex Tittutfilmen. Han kommer dock att ändra lite på färgerna i vår nya blogg så snart ändras den nog lite till.

Men som sagt, Jag väntar på VÅREN!!! Tulpanerna får hjälpa mig att hålla ut! =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, här skriver du att du inte känner för attt blogga, å så blir det två inlägg på mindre än en timme! Bra gjort Hanna!! Och oavsett om du/ni skulle uppdatera dåligt, så kikar jag in på er blogg dagligen ialla fall..=)

Idag känner jag mig åtminstone lite piggare iallafall, men krafterna finns inte, får hoppas att dom hittar tillbaka fort fort!!

Va stolt man bli över lilltjejen som är så duktig!!! =) Hejja Lisen!! Längtar tills vi ses nästa gång!!!

Många kramar till er underbara familj!!

Anonym sa...

Glömde ju kommentera den fräscha vårliga layouten..;0)
Här har de inte vart snö på hela "vintern" Men så idag, när man verkligen längtar efter vår och sommar, joo då bara vräker de ner!! Har nog kommit nån dm.. Suck

Anonym sa...

Jaa, de va superbra!! Jaa man väntar å väntar.. och ändå glömde ja bort de imorse!! Kom inte på de förräns 13.00!! Skandal!! =)

Kramar på er!!

Erika sa...

Håller med Johan...! Mer snö och kallare så vi kan njuta av härliga skoterutflykter när påsken närmar sig! =)

Kram på er!

Anonym sa...

Bloggen blev verkligen härligt vårfräsch! Bra jobbat! Lägger in ett hejja för tulpaner också, de är verkligen vackra (synd att man inte köper hem dem oftare!) Må så gott!!

Anonym sa...

Hej på er!
Jättehärlig vårkänsla på bloggen! Här blommar gula krokus och påskliljor...lite tidigt för min smak, men visst är det mysigt att veta att våren är runt knuten, här i England iaf.
Bloggkramp? Du skriver ju om sånt som man vill veta, vad som händer med lilla Lisen och er, vardag och fest, det är inte mer avancerat än så. Kämpa på!
Kramar Charlotte