tisdag 21 oktober 2008

The Möllers

I helgen var vi som bekant på bröllop utanför Uppsala. Min kära barndomsvän Isa och hennes Jörgen, som jag för övrigt oxå känner, sa ja till varandra. Kärleken sprudlade, sången flödade och det var många gamla vänner som jag fick träffa. Fantastiskt kul att få ha varit med på er dag Isa och Jörgen! TACK! Ni vad dagens vackraste par! =)
Johan var mitt bihang (hans egna ord) eftersom han inte kände någon. Vi fick äran att sitta bredvid paret Wennstam under bröllopet, där Johan fick bihangssympati av Erik. Otroligt roligt att träffa er Wennstams! Vad hade kvällen varit utan er?! =) Vi satt även med ett par där killen läste till apotekare. Det var längesen jag träffade någon som brann så för sitt framtida yrke. Under tiden han berättade om mediciner och bla varför det inte hjälper att ta fler än 2 alvedon samtidigt (vill ni veta varför så fråga mig =)) lyste hans ögon av entusiasm. Otroligt! Kvällen vart lång, 23.30 tog vi vår fina passat och åkte "hem" till Sandviken till Simon och Sofie där vi sov under helgen. Det vart mycket bilkörning denna helgen så vi är ganska möra nu efteråt. Som tur var fick Lisen vara hos farmor och farfar där hon hade det sååå bra. I lördags var hon ute 5 timmar! Det ni, stadsunge som hon är kan hon behöva komma dit då och då. =) I söndags åkte vi och hämtade henne så kl 21 var vi alla hemma igen. Tacksamma för beskydd under vår långa bilresa. Här följer lite bröllopsbilder.














Det lyckliga paret Möller















Detta var vad dom ville bjuda på i pussväg















De snyggast gästerna












Vi vill även bekräfta att vi nu med egna ögon sett Mikaelas underverk, körkortet!

1 kommentar:

Anonym sa...

OJoj, jag har aldrig sett ett sånt snyggt körkort. Vilken bedrift av den där kvinnan Mikaela, ojojoj, jag kan inte sluta att beundra det! /Anonym