torsdag 11 december 2008

Lisen städar

9 kommentarer:

Anonym sa...

Himmel vad jag skrattade, gulliga Lisen vad hon jobbade på! :)

/Cecilia Wallin

Elina och co sa...

Heja Lisen! Hahaha! Jag har samma problem varenda gång jag ska moppa. Varför görs det inte moppskaft för korta, krumma personer!?

Kram moster Elina

Anonym sa...

Hahaha - vilken kämpe! :) /Mikaela

Anonym sa...

Underbart! Vilken tjej! Här dagens tips: Jag har hört att det behövs fler frivilliga i våra i servicegrupper i kyrkan. Lisen det skulle passa dig. Du har tjänandets glädje det syns lång väg// Renée

Anonym sa...

Härlig unge! - Stolt morfar.

Emma sa...

Så duktig och så fin! Jag vet nå'n hon kan bilda firma med här hemma. Han kan sköta dammsugeriet och hon moppandet, blir toppen! :)

Anonym sa...

Men ÅH så söt hon är! Vem har sagt att det är enkelt att städa?

Jonas sa...

haha, vilken duktig tjej ni har! =)

Anonym sa...

vilken begåvning i att städa! Good for you! ;P