tisdag 17 november 2009

En less mamma i v 35+?

Bebis, du är varmt välkommen!

7 kommentarer:

Sophy sa...

Ojdå, de märks att det var längesen man såg dig nu, minns inte att du var sådär tjock då..;0)
Men nu är det inte långt kvar Hanna! Du orkar det här, det vet jag!! Det är ju bara bra om bebis växer på sig lite till! =)

Ha de så bra, klappa magen och pussa Lisen!

Elina och co sa...

Jaa, det är du bebis, så välkommen! Kom helst kring den 16 dec (trots vad din mor vill påstå så behöver du tjocka på dig lite mer) så vi hinner hjälpa dina föräldrar en del innan vi åker. Kram

Simon sa...

Va du är tjock! Är du gravid eller!?

Magdalena sa...

Familjen; Jag är beredd att hålla med Elina och co, i att bebisen gärna kan få tjocka på sig lite till... Men jag förstår din längtan, är så glad att vi "fick" en vecka tidigare än beräknat.
Stora lycka till och håll ut Hanna, du är snart där!!
Kram Magda.

LILLA FAMILJEN SKOOG sa...

hej på er!! Har tyckt så synd om er med alla sjukdomar, inget roligt alls!! Hoppas att ni snart är alldeles friska!! Så fin mage du har med! :) Sköt om er coh hoppas inte det dröjer allt för länge till vi ses igen! Kram Linnea mfl

Malin sa...

Å fin du är Hanna!!! Supersnygg-gravid-mamma =) Hoppas vi hinner ses när jag kommeer upp i dec så du inte är på BB då!! Kram Kraaam

Ellen Stensrud sa...

Magen stor och fin, annars är du smal. Helt perfect det! Pappa o jag skal till Bratislava över hälgen o fira min o grannens födelsedagar. Flyger lördag o tillbaks tisdag. Förra gången vi var där shoppa vi kläder till Lisen som fortsatt var i magen. Vi får göra det samma nu till hon eller han som nog vill ut snart.Kramar.