onsdag 26 mars 2008

En eländes dag

Som tur är är denna dag snart slut. Lisen och jag har inte riktigt kommit överens idag. Hon är lite halvförkyld och gnällig, jag har mensvärk, mår illa och är jättetrött vilket medför dåligt tålamod. Ni kan själva förstå hur dagen varit... Som tur var kom Johan hem vid 16 och sen dess har hon varit på lite bättre humör.
Ikväll hade vi verkligen laddat för att gå på cellgrupp hos familjen Kärrkkäinen, men vi fick tyvärr avboka. Jag mår riktigt mysko, flunsan går... hoppas verkligen jag klarar mig från den. Det går även magsjuka... hm... Elina är visst oxå sjuk. Vi får helt enkelt ladda om för nästa cell. Då ska vi sannerligen gå!!! Längtar!
Imorgon och på fredag ska jag jobba igen. 8.30-12. Jag ska städa för Sara. Tänk att ha 2 timmar på sig att städa. I vanliga fall , när vi får jobba för Sara, har vi bara en timme på oss. Det är nästintill omöjligt. Så nu hinner jag ju t.o.m. va noga! =)
Bara jag får vara frisk...

Inga kommentarer: