onsdag 12 mars 2008

Kärt återseende

Idag har jag jobbat! På mitt riktiga jobb, Kafé Station. Jajamänsan, från 12-16 befann jag mig där med arbetskläderna på. Faktiskt helt ok, men jag var rätt trött efter 4 timmar i rushen. Lisen var med Johan på jobblunch och även på en träff senare på eftermiddagen, men det gick ju oxå bra. Det var kul att komma dit och få jobba tillsammans med mina kära vänner och kollegor igen, men arbetsuppgifterna kan ju skifta i rolighet. =) Just idag kände jag att disken var helt ok, inte alla dagar kan jag säga. Tog, efter nån timme, även hand om kassan. Allt satt stenhårt i bakhuvudet så det var inte direkt svårt att komma in i jobbet igen. Undra om man nånsin blir befriad från kunskaperna att kaffe och ost/skinkmacka kostar 53 kr och detsamma gäller bakelse och kaffe! Haha, tror inte det. Det kommer följa mig resten av livet. Så även de andra härliga uppgifterna på detta ställe! Det är iaf roligt att komma dit och träffa mina vänner. (och tjäna lite extrapengar =))

1 kommentar:

Magdalena sa...

Fina ni, ni är så bra!!
Vad har Lisen för strl nu och finns det något speciellt hon önskar sig?!
Kram Magda.