onsdag 12 november 2008

Bakdag

Idag har det varit kallt, -1. Det är ju egentligen inte speciellt kallt, men det har känts som att det varit -5 iaf, nästan -10... fy, bubblan!
Har varit på en jätteintressant föreläsning idag om grupper och ledarskap. Nu börjar vi närma oss nåt på socialpsykologin som jag kan förstå. =) Har ganska svårt för psykologi annars eftersom det egentligen inte finns nåt att ta på, men nu hittade jag iaf nåt som jag relatera till. Jag läste och fattade till och med kapitlet om grupper i vår engelska kurslitteratur. Seger! =)
Har även hunnit med ett sjukbesök hos min vän från skolan. Hon va sjuk idag så jag åkte hem till henne och gav en sammanfattning av den intressanta föreläsningen. Vi pratade givetvis om annat oxå, Jättekul!
Annars står bakning på agendan idag. Har bakat mammas fantastiska brödkaka, som egentligen ingen mer än hon kan baka perfekt, men mina försök får duga tills hon kommer och bakar upp ett lager. I ugnen nu finns Berits sommarskorpor. Jag vet, lite opassande för årstiden, men dom är sååååå fantastiskt goda! Har ni inte provat dom så är ni varmt välkomna till mig och smaka eller få receptet så ni kan baka själva. mmm, säger ja bara. Jag ser fram emot kvällsfikat! =) Idag är det min tv-kväll, Bonde söker fru och favoriten Oskyldigt dömd. Är det nån som är sugen på tv-kväll så är det bara att komma förbi.=)

Imorgonkväll kommer familjen hem, HURRA! Den här tiden har varit och är jättebra för mig och det har gått jättebra, men det är klart det ska bli mysigt att dom kommer hem. Dom är ju min vardag. Ska bli mysigt att krama på dom båda två. Inatt hade Lisen tydligen inte velat sova och imorse vaknade hon tidigt, så Johan var helt slut i morse. En natt till sen blir det mina nätter framöver så Johan hinner sova ikapp.


Han är den bästa pappan i världen!!!

Älskar er familjen!!!!!!!!

Inga kommentarer: