tisdag 4 november 2008

Klart!

Ja, då var tentan gjord. Det kan ha gått från jättedåligt till jättebra, svårt att säga. Frågan är om jag svarade på vad dom egentligen frågade efter (det brukar ha en tendens att gå ganska fort när jag ska göra saker...). Kommer på fler och fler potentiella fel jag kan ha gjort, men det är inte så mycket att göra åt det nu. Bara vänta på resultatet och om jag missat på nån del, göra om den. Så enkelt är det. Ser det inte som ett nederlag om det händer, det finns viktigare saker i livet än kunskap. Så så va det med det.

Nu hoppas och ber vi återigen för en lugn natt. Lisen har falskkrupphosta och får även väldigt ont i halsen när hon hostar så vi får se hur den här natten artar sig...

Hoppas iaf ni får sova gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utmaning!
http://zildjian.blogg.no/1225878642_challenge.html

Anonym sa...

Mm..jag har ju pappas rumpa, så den passade inte i nummer 3 nå längre..;0)