tisdag 27 april 2010

Bilvårdsdag 2 och premiär

Igår hade vi bilvårdsdag 2, tema utsidan. Som man gör i stan åkte vi snällt till en gör-det-själv-hall hela familjen iklädda regnkläder. Vi avfettade, tvättade, sprutade, tvättade och sprutade. Sen slog snåltarmen till och då va det bara att snabba sig ut och betala så det inte blev så dyrt..! =) Nä, då. Vi vart faktiskt klara. I helgen ska vi till Strycksele så då ta vi vaxningen där.


Igår premiärade jag på joggingfronten. Jag tog mig ut och sprang; inte så långt och inte så fort, men jag va klart imponerad av att ja klarade det. Sist ja sprang va ju ett bra tag sen och då protesterade mina höfter och ljumskar kraftigt så jag fick helt lägga ner. Men efter att ha varit hos sjukgymnast och fått stretchövningar så gjorde jag ett nytt försök igår. Det funkade faktiskt ganska bra. Nu ska jag bara fortsätta. Johan är jättepeppad och har skrivit in mig på funbeat och gör rundor åt mig och registrerar min träning. Jättekul! =) Nu när graviditetskilona är borta är det dags för formen. Beach 2010, here I come =) !

1 kommentar:

Ellen sa...

Ni jobbar med båda bil o kropp. Det är goda investeringar det. Roligt att graviditetskilone är borta, då passar allt möjlig till dej bara det ä storlek 36.