söndag 25 april 2010

Dreglis

Igår sydde jag min första dreglis till Oliver. Det vart ett försöksobjekt, men jag är ändå ganska nöjd faktiskt. Lärde mig nya sömmar på min fina symaskin och även hur jag inte ska göra till nästa gång. Mitt största problem är att jag alltid har lite för bråttom, men jag bemödade mig faktiskt att göra ett mönster på fleeceundersidan. Bara för att det ska gå fortare nästa gång! =) Troligen kommer den dekoreras med nåt, men det får framtiden utvisa vad och hur det blir. Men fler lär det bli iaf. Dom kommer komma till användning om man säger så..!


Ps. Den är inte sne egentligen, borde ta och stryka lite på den så ser den bättre ut! ds.

2 kommentarer:

Ellen sa...

cool!!

EMW sa...

Grymt bra Hanna!! Jag blir så imponerad av alla där ute som både kan laga mat och sy. Jag fick inte de kvalitéerna men å andra sidan är jag bra på att äta mat som andra har lagat och handla kläder/annat tygit som andra har sytt. Ja man får se det så... :-) Kram! /Mickan