måndag 19 april 2010

Feber på besök

Jaha, då är helgen över och lugnet har lagt sig på Johans jobb. Det blev hårt jobb för Johan i helgen, eller mest sent förresten... =) Men det tar hårt på min man att va uppe sent. Så hårt att han i morse vaknade med en gigantisk huvudvärk och hög feber. Febern har inte lagt sig på hela dagen och har toppat runt 40 grader. Inge kul alls det!!! Vi skulle ha bildvårdsdag idag, men det vart ju ändrade planer som ni förstår. Jag hade i och för sig kunnat städa bilen själv, men det är ju inte lika kul som att göra det tillsammans. Istället for jag och barnen och storhandlade på förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag och Lisen varit ute en sväng och annars är det allmän plock som gäller. Har så många småprojekt nu att jag inte riktigt vet var jag ska börja... Men en sak i taget!


Projekt 1 är att se till att Johan blir frisk och att vi andra klarar oss. Sen får vi ta tag i resten.

1 kommentar:

EMW sa...

Hu ja, ungdomslivet med sena nätter börjar man bli för gammal för. Hoppas Johan blir bättre snart så att ni kan ha bilvårdsdag (haha, roligt begrepp förresten!!) och njuta av lite vår tillsammans. Kramar! /Mickan