onsdag 20 augusti 2008

Ombytta roller

Ja, nu har jag jobbat 2 dagar på Station och det går riktigt bra! Det är till och med roligt! =) Minns inte när jag sa det senast om att jobba där, men efter 1½ års paus så har jag tänkt om. Dom har införskaffat en ny kassaapparat som jag tycker är hemskt rolig och även ett nytt system för när man kommer och går. Lite roar mig....

För Johan har det gått ganska bra. Han har haft fullt upp de sista dagarna med tvätt och springa på stan och ta hand om Lisen. Eftersom jag jobbar kväll idag jobbar han som vanligt och han tyckte det var riktigt skönt att gå till jobbet. =) Idag har jag och Lisen varit och storhandlat på Maxi, dansat och medans hon sover sin kortisvila har jag hunnit städa toan, dricka en välbehövlig kopp kaffe och nu skriver jag ett snabbt inlägg innan jag ska gå å väcka henne. Det gäller att va effektiv förstår ni.

Det som närmar sig med stormsteg är ju min stora födelsedag. På lördag går den av stapeln och på torsdag kväll kommer Lisens mormor och Tryggve hit på besök. Undra egentligen för vem dom kommer... Lisen står högt på deras lista. Dom får ju även en chans att hälsa på kusin Noah på upp och nervägen. Det ska iaf bli hemskt roligt att ha dom här.

En snabb Lisenuppdatering: Hon kan stå själv!!! Dock korta stunder, men det är en början. Hon släpper frivilligt =) Vår duktiga lilla tjej!
Nu ska jag gå å väcka henne. Vi närmar oss 1 vila /dag!

So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hrhehejeheje

Anonym sa...

hejsa hanna. jag hoppas att du får ewn bra födelsedag. hälsa alla. guds välsigne er.