söndag 31 augusti 2008

Kvällen innan...

Ja ni, kära bloggläsare. Nu börjar det dra ihop sig för min första skoldag på det stora universitetet. Min nya fina väska är packad med kalender, block, mapp, pennor, plånis och allt annat nödvändigt man kan behöva. Känner mig ganska redo faktiskt. Det enda som inte är riktigt klart är kläderna, men det ger sig imorgon. 8.15 börjar jag med introduktion och så. Hela veckan håller det på och sen nästa vecka börjar plugget. Nollningen är väl inte jag ser fram emot så jättemycket, men jag tänker vara med på dagtid, krogen klarar sig utan mig tror ja. Nog fast det kan vara bra att gå dit oxå, men vi får se hur vi får ihop det med Lisen. Johan måste ju oxå jobba...=)

En annan trevlig nyhet är att Lisens 3:e tand nu sett dagens ljus. Ena framtanden uppe. Så så var det med det.

Nu ska jag mysa med min man framför en film med lite godisrester från helgen. Så snart det blir tillfälle ska jag uppdatera er om hur det gått i skolan och även om min mans överraskningsfirande av vår bröllopsdag (lite försenat). Det går inte av för hackor det inte.

Ha en bra vecka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i skolan!! De kommer gå fin fint de där!! Låter bra att du ger n0llningen en chans..bra sätt att lära känna dom du ska plugga med på!!
Imorrn kväll börja One tree hill igen!! Så på tisdag e de vår tur! jippiey!!

många kramar

Magdalena sa...

Kram & Lycka till!!

// Magda.

Anonym sa...

HUr gick de, hur gick de? Du måste ju uppdatera oss..=)