tisdag 24 mars 2009

Fixardagar

Då så, hemtentan/uppsatsen är inlämnad 1½ dag innan deadline, fantastiskt! =) Så skönt iaf att få iväg den så jag kan va helt ledig 2 dagar innan företagsekonomin kör igång. Har haft det riktigt lugnt nu i 1½ vecka, har kunnat jobba en del oxå. kul! Men på torsdag kör det igång ordentligt befarar jag. Det blir nog bra det med...
Efter hemtentan inlämnats for jag ner på stan och åt lunch med min fina man på subways. Var ett tag sen vi åt där och hej å hå va prisena gått upp... blev helt chockad när jag skulle betala, men det va tur att det va gott iaf. Sen traskade jag neråt stan och Johan tillbaka till jobbet. Jag hade min lilla lista med ärenden (jag älskar listor) som skulle prickas av och de flesta kunde köpas med rabattkuponger, fantstiskt! =) Fick faktiskt det mesta gjort. Inför helgens 2 års- och barnvälsignelsekalas för Sundholmsbarnen har jag köpt fina små presenter, blev riktigt nöjd. Nu ska jag bara baka en tårta, får se lite vilken jag slår till på...
Imorgon ska jag troligen städa bilen invändigt, Johan är och tvättar den nu i en gör-det-själv-hall. Det är så tråkigt att inte ha ett garage eller en uppfart som man kan hålla till på, utan istället ska man slänga ut pengar på en sån där hall... men men, bilen måste avsaltas och där med basta! Dom strör ju ut så vansinnigt mycket salt här i stan och på e4:an... Blir det inte bilstädning blir det storstädning inomhus istället. Ska försöka hinna med en tvättomgång oxå. Så skönt att få saker gjorda som jag tänkt fixa så länge. Lite pyssel och så ska det nog bli... Kvällen avslutas med ett jobbpass på Station.

That´s all for now. Nu ska jag gå å hämta min hyperdotter.
kram på er!

1 kommentar:

Elina och co sa...

Hihi, vad spännande!

Kram Milly och Julian (och deras mamma :) )