fredag 7 augusti 2009

5 år av kärlek

Idag har jag och min älskade Johan varit gifta i 5 hela år! De 5 bästa åren i mitt liv, mycket för att jag har spenderat dom med min bästa vän som jag älskar otroligt mycket. Vi satsar helhjärtat på minst 5 till, eller för att vara löftena trogna - tills döden skiljer oss åt!

För 5 år sedan stod vi där på kyrktrappan, lyckliga som få!

5 år senare och fortfarande lyckliga som få!
(bilden är egentligen sen ett bröllop i okt förra året, men men...)

(Förresten vill jag göra en efterlysning. Vi undrar om det finns någon som möjligen har digitala bilder från vårt bröllop som vi skulle kunna få ta del av. Våra är enbart som "vanliga" kort. )

3 kommentarer:

EMW sa...

Hanna och Johan - grattis massor! Och detta med kort, vi har ju precis samma problem (då märker man att man varit gift ett tag.. ;-) Vi är från den analoga tiden. Kramar! /Mickan

Erika sa...

Ask and ye shall recieve!
Jag har en sisådär 50 bilder från bröllopet på datorn + en liten kort inspelning för parets första dans! Några av bilderna på er blev till och med riktigt bra! Intresserade? ;-)

Malin sa...

Vilket vackert brudpar, lite yngre men fortfarande lika snygga =) Hoppas att allt är bra med er!! Kram Kram // MALIN