söndag 14 september 2008

Det var så nära...

Vi trodde verkligen att vinden vänt, att Lisen blivit sitt vanliga jag igen, men ack nej. I förrgår middag åt hon hela middagen och vi var helt chockade. Sen när jag skulle lägga henne var det inga problem och hon sov HELA natten ända till halv 7!!! Under gårdagen åt hon bra och verkade ändå, trots mer snuva och hosta, vara tillbaka. Men inatt har hon varit vaken fram och tillbaka hela natten. Det kan ju inverkat att hon fick sova på kyrkan i vagnen medans vi var där på festkväll och sedan väckte henne och tog med henne hem och la henne i sin säng. Det har dock aldrig varit några problem förut, men denna gång gick det inte bra. Hon fick även mer feber inatt så hon fick alvedon och borde även haft mer hostmedicin, men den är ju såååå äcklig! Jag förstår henne att hon inte vill ha den. Molipect om ni provat. Så nu har vi backat några steg igen.

Om ni tror på det så be gärna för oss, vi behöver det!

Här pratar Lisen i telefonen. ALLT går att ha som telefon, om ni undrar!
Ps. visst har hon en fin dräkt! ds.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktiga ni har varit på att uppdatera på senaste!! Bra jobbat!! =) Jätteroligt att få läsa och se vad som händer hos er!! Hon blir ju så stor tjejen!! =)
Å hejja Johan! Mera filmer vill vi se!! =) Sååå go!!

Många kramar från moster o kusin

Anonym sa...

Hej... Jo, de e kul att hon käkar.. =) Hon är hemskt söt då.. =)Ååå vad Lisen har växt och blivit stor tjej.. Hon kan ju gå och allt... hela galet duktig!! =) Cool dress dessutom.. vart har ni fåt tag på den?? Hmm, mamma sa att de inte funkade... men på vår dator funkar de... hur kommer de sig?? Har du nån aning om hur man ska göra??

Anonym sa...

Va duktig och fin hon har blivit!!
Dräkten köpte morfar i Köbenhavn om jag inte tar fel.
Kram från Ellen

EMW sa...

Hey Hanna! Hoppas Lisen mår bättre sedan inlägget skrevs. Svar på din fråga: Jess, vi åker bil. Boendet är vi inte säkra på men vi hade tänkt att bo på ngt fräscht men billigt hotell, typ Scandic med Icakorterbjudande, i Uppsala. Själv? Är planerna klara om hur ni gör? /MIckan

Anonym sa...

haha, jag dör, det va den sötaste dressen jag sett!!
Åh vad jag längtar efter er familjen.. hoppas ni mår bra, jag kommer hem v. 44! Boka in mig!!
Moster julia