fredag 19 september 2008

Fredag

Idag har vi verkligen haft så kul med gruppen i skolan. Vi har hittat på en studie och skrivit om tillvägagångssätt osv. Verkligen en lyckad uppgift! Iaf så hade vi roligt! =)
Annars är Lisen lite snorig igen... lite varm i morse... SEGT! Hon vaknade halv 6 i morse och somnade inte om... Hoppas verkligen att hon sover bättre inatt! Johan och hon har busat och myst idag. Till middagen fick vi celebert besök i form av svärföräldrarna, Olivia, Emil och Stina. Tommy bjöd på pizza, otroligt gott! Jättemysigt att ha dom alla här Det var längesen vi träffade dom nu och framför allt längesen vi var i Strycksele, i somras sist. Har små funderingar på att åka dit på söndag efter mötet och stanna till på måndag. Annars blir det inte förrän i november och det är länge dit!

Idag är det fredag och kvällen innebär att jag sitter här själv. (Har för övrigt tisdag eller onsdag i huvudet...) Johan är på kyrkan och Lisen sover nu så här sitter jag med macen och tv:n. Måste säga att det är riktigt dåligt utbud på tv:n nu för tiden, speciellt på fredagkvällarna. Ingen film har jag heller att se, som jag inte sett. Så jag får väl hålla till godo med Doobidoo.
Imorgon ska vi ha familjedag. Vi ska åka och handla mat (barnbidraget har ju kommit =)) och kolla på present till Lisen. Hon fyller ju faktiskt 1 år om 2 veckor... Vår lilla stora tjej. Hon har börjat med nya ord. Neee och määää, mämä och dää. Jättegulligt! En liten parantes. Sen ska vi, hoppas jag, köpa godis och se film på kvällen. Det vore mysigt, men det är inget man ska förvänta sig. Har dålig koll på om Johan jobbar imorgon. Jag älskar familjedagar! Älskar att göra utflykter med vår lilla familj. Jag älskar min familj!!! Min Johan och min Lisen.

(Ber om ursäkt för den dåliga kvallan.Tryck inte på den, för i större format är den jättedålig! men dom är fina!)

Jag önskar er en bra kväll och helg!
Kram H

Inga kommentarer: