torsdag 29 januari 2009

Vi överlevde

Jo, tro det eller ej så fick vi sova ganska bra inatt. Hon vaknade några gånger, men det räckte att stoppa i nappen och stoppa om henne. Dock vaknade hon halv 5 och ville ha välling, en ovana som hon fått nu när hon vart sjuk... hon somnade dock om själv efter ett tag och jag fick väcka henne kvart i 8 så vi skulle hinna till dagis. när jag lämnat henne gick jag och la mig igen... =)
Idag så mår jag bättre, sitter upp och har kläder på mig. =) har till och med duschat, mest för att jag vaknade och var ganska svettig inatt, men det är väl febern som är på väg ut får vi hoppas. Har inte hunnit så mkt mer än det idag, har suttit och läst lite bloggar oxå. härligt! men jag ska nog plocka fram hemtentan och se om jag kan få nåt skrivet...

Hittade den här sångtexten på Isas blogg idag. Min enda längtan:

Gör mig stark
jag ber att du håller mig
Bo i mig
Gör mig stark
Lev i mig
Du vet Jag vill älska dig
Bo i mig
Gör mig stark
Bär mig Gud
Bär så långt det går
Jag slutade försöka för länge sen'
Så bär mig Gud i allt
Bär så långt det går
När allting rasar
När hela världen rasar
Bo i mig
Gör mig stark
Lev i mig

Emil Svanängen

Inga kommentarer: