torsdag 5 februari 2009

Äntligen!

Jaha ni, kära vänner. Här sitter jag i soffan med min alldeles egna LAPTOP!!! Csn bidrog med extra mycket pengar denna månad och med lite hjälp från blocket så sitter jag nu här med min nya dator. Packade upp den ur kartongen för några timmar sedan och har sen dess installerat diverse tråkiga saker, men nu är den användbar. Det känns så skönt! ingen värstingdator, den biten står min man för i den här familjen, utan en perfekt, billig och funktionell dator som passar mig perfekt. Alltså ingen mac till mig utan en toshiba. Här kan ni få en liten bild av den:


Jag är iaf väldigt nöjd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis det var kul hoppas att det går att skriva många fina inlägg på bloggen med den. Vi Väntar.
TIM

Anonym sa...

Strålande, vad lyxigt med en egen dator! Kram! /Mickan