tisdag 10 februari 2009

Tråkigt!

Efter mycket dålig planering av mig, eller faktiskt så har jag försökt länge, fick jag nu ge mig och cykla till AK och köpa en hemskt dyr bok. Jag har en vecka nu försökt att få köpa en som jag hittade på kurslitteratur.se (hett tips på begagnad kurslitteratur, by the way) men såååå seg tjej. Hon svarar ju så segt och jag kommer ju aldrig få den där boken. Så nu tröttnade jag och köpte alltså en i bokhandeln. Hade jag köpt den på internet, som jga brukar när jag köper nya böcker, hade jag fått den ca 100 kr billigare. USCH! Det tar hårt i köttet att lägga ut så mkt pengar på en bok. Kan iaf trösta mig med att den andra boken (som jag köpte på kurslitteratur.se) fick jag 350 kr billigare än om jag köpt den på AK. HAHa! Kommer att sälja mina surt förvärvade böcker från beteendevetenskapen inom kort. Var så säker!

1 kommentar:

Erika sa...

Kan bara nämna att min teaterhistoria-bok gick på över 900 kr....